torsdag 19 mars 2009

Saras matdagbok onsdag och torsdag

Glömde visst bort att bokföra onsdagens matintag, så jag hoppas att jag kommer ihåg allt nu.

Onsdag
Tre knäckebrödsbitar med ost och kiwi.
En kopp kaffe.

En Bärry vildhallon.
En banan.
En kopp kaffe.

Enchiladasresterna från i tisdags.
En kopp kaffe.

Pasta med kronärtskockspesto, tomat och quornbitar. Alldeles för liten portion.
En banan.

Popcorn.
En öl.

Torsdag
Tre knäckebrödsbitar med ost och kiwi (börjar bli tjatigt jag vet, men vad ska man göra med en hel korg kiwi?)
Ett kokt ägg.
Ett glas svart te.

En banan.
En kiwi.
En köpemuffin med utgånget datum.
Två koppar kaffe.

Resterna från gårdagens middag.
En kopp kaffe.

Nudelwok med tzaybitar.
En kopp kaffe.

Och så planerar jag att strax gå och köpa mig lite onyttigheter, glass eller godis. Lutar åt godis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar